torsdag 22 mars 2012

VÅRSKRIK
Idag vill jag bara skrika och skutta och hjula och göra kullerbyttor i gräset för att det är så jäkla underbart alltihopa!
Lunch på bryggan tillsammans med andra soldyrkare, ångrade lite att jag inte tog shorts som en del andra denna dag, sommarvärme är ordet.

MINA ÄLSKLINGAR <3
Behöver jag säga att jag har en bra dag idag? ;-)
Mitt humör är väldigt väderberoende och den här strålande solen förvandlar mig till en enda stor smiley, inifrån och ut. Jag har varit ute och njutit så mycket mitt samvete tillåtit och imorgon när redovisningen är över kan inget stoppa mig, håller värmen i sig är det jag som lägger mig vid kattrumpan och steker lördagen lång.

Jag var och tittade på min Atti-vän som redovisade sitt arbete idag och hon är så bäst.
Har mycket att leva upp till imorgon känner jag, men med min lilla hejarklack ska jag klara det :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar