fredag 16 mars 2012

 BÄSTA KLIPPET!!!

Jag som nästintill aldrig känner mig helt nöjd efter ett frisörbesök utan mest går runt och saknar mitt hår och känner mig lite naken ÄR NU SÅ SJUKT NÖJD!!!
Nu vet jag hur det känns att ha en frisyr liksom! så tjockt och fräscht och blankt håret blev. kan inte sluta peta på det. Var tvungen att glassa runt på stan lite efteråt och känna mig som en hollywoodstar. typ. man får ju passa på. dessutom håller vårvädret i sig, 13 grader och strålande sol. Fy fasen vilken bra dag. 

DESSUTOM 2 är att jag skickade iväg examensarbetet imorse, orkade inte ens läsa igenom det, så typiskt mig att tröttna i slutet och bara skita i det. men det gör inget för nu är den i allafall inte i mina ägor längre.

Nej hörrni, jag känner mig så jäkla pepp på allt idag, typ som att jag fått en injektion styrka och hopp rakt in i blodet bah!

I eftermiddag åker jag och Tobben till växjö för att spendera helgen där. tyvärr är anledningen till detta mindre rolig då det nalkas begravning på lördag :´(  tror det kommer bli många många tårar, mycket fint och känslosamt. Livet är märkligt och plötsligt tar det bara slut.

Trevlig helg på er vänner :)


1 kommentar: