torsdag 8 mars 2012

KVINNA!
Grattis alla vackra, härliga, känsliga, starka, underbara kvinnor där ute. Grattis till oss. Fast grattis känns ju som en väldigt konstig sak att säga i det här sammanhanget. Men ja, det kanske tål att firas?


Själv sitter jag med fettigt alldeles otroligt otvättat hår i en lillamy-knopp på huvudet och ägnar hela min själ och hjärnkapacitet åt det förbenade examensarbetet. jag tror att jag dragit på mig nån slags överansträngning i ena ögat av allt läsande, det liksom rycker HEJ VILT. känns som att nån bundit fast en liten osynlig fiskelina i ögonlocket på mig medan jag sov och nu roar sig med att dra i den lite sådär HELA tiden *ryck ryck* och så fort jag tror att det slutat så börjar det igen med allt värre ryckningar? 
Kan detta vara början på något riktigt riktigt stort undrar jag och får skräckbilder i huvudet av mig själv sittande i en tvångströja i samma färg som tapeten med ögonen dansande åt olika håll. gulp!
har aldrig varit med om detta mystiska fenomen förr men hoppas att det är övergående?!
Om inte så känner jag ett psykbryt i antågande.




Nåja, måste ändå ta en liten paus snart och röja upp i KAOSET som råder i vårt lilla hem för tillfället. en astmatiker skulle väl typ ramla ihop i en kvidande hög redan på dörrmattan och eftersom jag är osäker på om Tobbens mamma och syrra är astmatiker eller inte så tar jag moppen framför det osäkra. 
Dom kommer nämnligen hit i helgen för att fira vårt födelsedagsbaaaaarn.
Tjohoo!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar