tisdag 13 mars 2012

SISTA RYCKET
Stor sol och redan 15 grader ute.
Jag sitter med hejaramsor i huvudet för att försöka få hjärnan att tänka snabbare. det går sådär och mest känner jag mig som på bilden. rätt så jäkla osäker på hur detta ska gå i lås.

Kl. 13 ska skiten in till handledaren för en sista koll och efter det ska jag banne mig ta Tobben under armen och unna mig en lång lugn promenad i den strålande solen. har inte varit ute ordentligt sen i fredags förutom igår när tobben kom hem sent och tvingade med mig ut på lite luftning och rastning efter att jag suttit i samma ställning hela dagen, med blicken fastnaglad vid datorn. alltid när jag är stressad och pressad och uppgiven och hysterisk och helt i upplösningstillstånd så brukar vi gå till Kattrumpan eller hamnen så att jag får titta på lite hav och ett stycke ölandsbro, det gör mig liksom lugnare.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar