söndag 25 mars 2012

AHHHH
Idag lös solen och jag älskar att ligga i sängen och läsa och kika upp på det här och lyssna till ljuden utanför. Jag kände mig som en katt framför en röd bondgård med vita knutar som lapar sol. Jag njöt som bara den och tror till och med att jag spann lite. Hoppas de där nere inte hörde.


Haha spann?!?! man ska inte lämna datorn för då är det en klåfingrig karl som är framme och skriver. Kan avslöja att om jag liknar en soldyrkande katt så liknade Tobben ett helt sågverk när han kom hem från jobbet och somnade bredvid mig som en stock. ZzZzZzZzzzzznark. men jag passade såklart på att utnyttja situationen och attackera med kramar och snos i nacken helt utan motstånd. *moaha* sen tog jag mig en tupplur jag mä. så det så.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar