tisdag 27 mars 2012

TOBBELOBBELOBBE ÄR BÄST, INGEN PROTEST TRALLALALALAAA
När jag kom hem från praktiken ikväll hade han slagit in ett paket och gömt min karl. gud vad jag letade. och GUD vad lycklig jag blev när jag öppnade mikron och hittade ett paket inslaget i julpapper innehållande den här lilla guldklimpen till klocka. han tyckte visst att jag förtjänade den, bara lite sådär apropå. jag har gått och suktat och drägglat efter den ett bra tag nu och tycker den är så himla SNYGG. kommer aldrig vilja ta av mig den, kommer typ bli begravd iklädd den. endast?



Försökte lura Tobben att vara med på en bild men han lyckades gömma en påse med äggskal för ansiktet (?!). oklart varför. men jag ser ju glad ut. sjukt mallig över att vara ägare av en klocka typ.
Åhhhhhhhhhh alla borde få ha en liten tobb hemma som hjärntvättar en med pepp och kramar dagarna i enda. utan honom vore jag väl ett nervvrak på riktigt.

Praktiken var förvirrande även idag, kan verkligen inte se mig själv stå och argumentera med kunderna, stå på mig och ringa läkare och knappra i det svåra datasystemet dagarna i enda. jösses. jag som varken gillar att synas eller höras. 
Var så uppe i varv när jag kom hem att jag kilade iväg och svettades igenom kroppen lite. vill ju som bekant alltid ha balans mellan hjärnarbete och kroppsarbete så det behövdes en rejäl dos träning idag.

AJA, nu ska jag varva ner i soffan och vila ut min trötta själ :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar