fredag 30 mars 2012

FREDAGSFEELING OCH AFTER WORK


Åhhhh jag har inte haft sån här fredagsfeeling sen i somras när jag jobbade. fasen vilken svårslagen känsla. har nu klarat av min första praktikvecka och börjar äntligen gå från stel osäker pinne till lite mer avslappnad och faktiskt tycka att det är riktigt roligt. Har idag expedierat mitt första recept helt själv :D *stolt*

Tobben kom och överraskade mig när jag slutat och drog med mig på afterwork, en mycket viktig del av jobblivet informerade han mig om haha. kanske den allra bästa. Vi åt en megabuffé och drack vin så nu sitter jag här lite rödflammig och snurrig och känner mig för himla nöjd med livet igen.

Känner mig så pepp att det rycker lite i partynerven faktiskt medan Tobben slocknade på soffan, tror alkoholen hade lite motsatt effekt på oss hehe. kanske hugger in på rödvinet han inhandlat snart och drar med honom ut på stan sen? VEM VET.

Det är fredag vänner :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar