torsdag 1 mars 2012

BACK TO NORMAL


Japp då var man tillbaks till det vanliga livet igen då efter 2 veckor med fart och fläkt. 2 underbara veckor som verkligen gjort underverk för själen min. Lisa har en sån speciell förmåga att få mig att må som bäst, och Maxen är ju som ett enda stort lyckopiller hela han. 
Jag låg och tänkte på hur lyckligt lottad jag är som får ha såna fina människor i mitt liv innan jag somnade inatt, med huvudet på Tobben precis som det ska vara. Det finns inget bättre sätt att somna på än så rakt igenom harmonisk.
Hur mycket jag än förbannar mig över att vara en känlomänniska av rang emellanåt så skulle jag inte vilja ändra nåt, för det är ju sån jag är. Glad, ledsen, osäker, stark, rädd, miserabel, himlastormande lycklig och tvivlande i en enda stor salig kompott. 
Det är så jag lever - utmed hela känsloregistret. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar