måndag 19 mars 2012

 MÅNDAG
Kan inte fatta att detta är min sista "fria" vecka. nästa måndag står jag bakom apoteksdisken och har förhoppningsvis klarat mig från att svimma än så länge. ska bli skönt att få lite fasta rutiner om dagarna och att vara ledig på kvällarna när man kommer hem.


Så ja, nu är det sista rycket kan man säga, försöker hitta motivation att börja pilla med projektredovisningen som ska hållas i slutet av veckan framför en massa viktiga professorer. i min hjärna har jag redan svimmat 100 gånger om och i drömmarna har jag glömt kläderna hemma och kommit naken så förhoppningsvis har jag bockat av dom sakerna nu. 
Jösses, det är mycket att hantera nu för mitt nervösa och oroliga sinne.  
Men jag är fast besluten, jag ska ta mig över min oro och klara detta, att vara rädd ger ju bara tillfälle till att vara extra modig.


1 kommentar: