söndag 4 mars 2012

SÖNDAG

Heeeej hörrni!
Jösses vilken dag/kväll/natt jag hade igår!! Det var överraskningsfest för Tobbes kompis med ballonger, mat, vin, spel, sånguppträdande *huu, minnesbilder av att jag står med micken och skrålar* och trevligt folk. festen började på dagen för att sen bara fortsätta och fortsätta och jag som alltid tycker att förfesten är det bästa kände mig helnöjd med att den nu pågick i typ 8 timmar. 
åh vad jag nöjt. åh åh åh. hehe.


Idag har jag och Tobben min varit och käkat buffäää och sen promenixat i solen, arm i arm som ett gammalt par. fin känsla. fin Tobbelobbiis *käär* nåja. älskar den här första vårkänslan och att se folk stå lutade mot husväggar och lapa sol. att Ben&Jerry har satt ut utemöblerna. att inviga conversen och att himlen är helt klarblå.


För övrigt råkade jag tjonga knät mitt i en sylvass skrivbordsskiva och har fått värsta blålila svullnaden. Haltar därför runt och känner mig som ett skadeskjutet rådjur för tillfället.


Nej hörrni, får man mysa ner mig i sängen igen och vila ögonen lite? det är ju trots allt en sån dag idag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar