torsdag 1 mars 2012

Svettig tjej

Kroppen min skuttade av glädje av att få träna och sträckas ut lite efter 2 veckor. 



Uppdatering: Tappade just min vrålnya finfina dator i GOLVET. klant klant KLANT. det fullkomligt SPRUTADE svordomar och tårar innan jag fick igång den igen. jag känner mig olycksförföljd vad gäller teknik, men på nåt sätt lyckas jag för det mesta ha en jävla tur i slutändan men det svartnade rejält för ögonen under de skräckslagna minuter jag trodde att hela examensarbetet gått förlorat. fy fasen. minst sagt.
Blev typ svettigare än efter träningen av den tanken.


Vet vad ni tänker Mamma och Jimpa, och jag tänker inte förneka att jag är en klantmaja, men nu vet jag i alla fall att jag och datorn är som gjorda för varandra, jag är våldsam och han tål hårda tag, like two puzzle pieces.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar