lördag 21 januari 2012


Still going strong



Jo jag vet att det är lördag men likt förbaskat sitter jag här på bibblan och hänger som en säck potatis.
Tycker ni att jag är knäpp om jag säger att det är ganska så mysigt här på helgerna? inte så mycket folk och nästan lite....hemtrevligt.
Åh jösses, nånting måste vara väldigt väldigt fel på mig, det hör jag ju själv nu.

Men jag tänker att det är lika bra att ligga i såhär i början, ja med examensarbetet alltså och i brist på annat att göra så hamnade jag här.
Så ja, här sitter jag allena i ett grupprum och lyssnar på musik och läser och skriver lite omvartannat. ganska otvunget sådär.
Av någon anledning pluggar jag nästan bäst på lördagar, bara för att jag egentligen inte behöver.

Nåja, nog om mina udda lördagsvanor. Hoppas ni har en trevlig helg och mår bra och sådära allihops :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar