fredag 13 januari 2012


Satan i gatan vad bra det känns



Fredag den 13e släng dig i väggen, okej det är 6 timmar kvar på det här dygnet och mycket kan hända, men hittills har det vart en rätt fantastisk dag faktiskt. Sista tentan gjordes över nätet (?) och gick galant trots mina bristande kunskaper om dom här fyrbenta ehh vännerna.
Sitter och myser och försöker ta in att jag aldrig mer kommer behöva råplugga till en tenta igen. Hur konstigt är inte det?! mitt liv har ju bestått av råplugg-non-stopp i 3 års tid. 
Det känns...tomt på ett konstigt sätt. bra men för jäkla konstigt. typ som att bli av med en parasit som sugit ur en energi i 3 år ungefär.

Idag blev jag dessutom erbjuden mitt första jobb, utan att ha gjort nånting alls!!! ett riktigt jobb som färdig farmaceut. tänk va, snart står jag där i vit rock bakom disken och förklarar läkemedel till höger och vänster.
shit vad läskigt. men hade jag inte haft så ont i magen just nu så hade jag nog studsat runt och joddlat. typ. 


Nej nu ska jag låta bli att mysa ner mig för mycket och kila bort till Johannas soffa och mysa ner mig där i stället, vi ska fortsätta vårt Bridget Jones-maraton ikväll. eller ja, vi ska se film nummer 2. Vi har inte setts på treeee låååånga veckor, så frågan är ju hur mycket tittande det blir. hehe.

Trevlig helg på er vänner! Pöss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar