söndag 15 januari 2012


Och dans blev det gott folk!
Har något slags minne av att jag skrek till Johanna genom allt dunka dunka att "vi låtsas att vi är på konseeeeert!!" och som jag låtsades sen! ojojoj. jag var verkligen all over the place! studsade runt som en galen människa. upp och ner, hit och dit. aaahhh det var verkligen förlösande. eller ni fattar. ibland behöver man bara skakas om lite.
Det mest otippade på hela kvällen var när en okänd kille kom fram på dansgolvet och börjar peka på mig "det är ju du ju! jag läser din blogg!". sen var han borta lika snabbt och jag stog kvar i chock, vaddå...läser folk detta.

Hur som helst hade vi dessutom en väldans trevlig förfest här hemma där jag, en stor del av tiden, stog och mimade in i en tom vinflaska till As Long As You Love Me och andra hjärtdrypande gamla pojkbandsdängor. ja herre gud. mima gjorde jag nog inte förresten nej....med tanke på hur min röst mår idag så var det nog snarare full speta som gällde. 
förlåt grannar, och eh alla närvarande.


Jag bjuder på en liten inblick:

Fina Sophie och Camilla.

Fina vännen min <3
En av cirkus 100 bilder tagna med 6 olika mobiler.

"Åhhhh det här blir en JÄTTEromantisk bild med stjärnan i bakgrunden och allt"


Jösses som sagt.
Vilken kväll.

Bravisimo!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar