torsdag 12 januari 2012


 PAOOOOOOS


Sådär ja, paus i plugget. eller plugg och plugg, jag lyssnar väl egentligen lite halvdant på föreläsningen och googlar allt möjligt undertiden. som flätor. jag fick en himla flät-ryck. man kan ju göra så mycket med dom har jag hört. förutom sån här vanlig som jag kan. 
åhhhh det är som att min hjärna måste ha något helt oviktigt att klura på hela tiden, i kontrast till allt seriöst och svårt som jag försöker pressa i den. nu när glasögon-projektet är över verkar lotten ha hamnat på hår. 

  

Och så fick jag sån lust att hitta på nåt skoj, 
men det får jag alltid i tentatider.
men så kom jag på att jag ska på danspass ikväll och skaka loss så 
då blev jag lite lugnare.

Vem vet, kanske blir det ännu mer dans i helgen hihi ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar