fredag 13 januari 2012


Sista tentan nånsin skrivs fredag den 13:e kl 13....


Känns ju inte som att turen är på min sida direkt.
jag peppar för fullt med partymusik i 
hopp om att övervinna all otur som ligger i luften.
Det jag försöker visa med den här konstiga 
bilden är förresten att det är VÅRVÄDER ute!!!
I och för sig så blev det ju ingen vinter i år utan vädret gick direkt från höst till vår, och nu när julpyntet ska bort så får våren gärna ta fart med full galopp. 

Galopp....häst....djur...tenta!! håll tummarna!!






1 kommentar:

  1. Ingen fara Majch! Bengt som är född fredag den 13e säger att så länge jag är med honom så gills igna sådana där grejer. Inte ens krossade speglar.
    Och du är ju med mig... ;)
    Hållar tummarna att det gått bra för dej!
    puss och fredagsvibb

    SvaraRadera