lördag 7 januari 2012

Idag har varit en bra dag. trots att jag suttit inne och skavt med hemtentan från det att jag steg upp, och trots att det spöregnade när jag huttrade hem från träningen. Till och med regnet gjorde mig glad, det kändes så skönt mot min svettiga kind. då vet man att det är en bra dag haha.
Jag har äntligen lyckats reda ut orosklumpen i magen som legat och gnagt på min framtidsångest och vuxit sig fet. Mitt enda nyårslöfte för det här året blir att lägga mer fokus här och nu och utvärdera EFTERÅT hur det gick istället för att bara anta redan innan att allt kommer gå åt helvete. himla logiskt men ack så svårt för en överanalyserande grubbelsjäl som jag. 



Nåja, nu ska jag i allafall lägga undan både plugg och hjärna för idag och bara myyyyyysa ihjäl mig med Tobben. 
Men innan jag pensionerar hjärnan helt för ikväll ska jag försöka hålla koll på potatisgratängen som ligger i ugnen och gottar sig och säkert bränns just i detta ögonblick....



!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar