tisdag 31 januari 2012

Rosa/Orange

Här sitter jag utslagen efter ett dubbelt lunchpass med dans och core. det var tydligen nåt slags rosa-tema idag vilket jag totalt missat och i stället kom i mitt neonoranga linne. ehhh. man kan väl säga att jag skar mig aningens MEGAMYCKET mot alla andra. men jag hade väl egentligen blivit mer förvånad om jag lyckats hålla mig till temat. kunde inte annat än skratta åt mig själv haha. såg för jäkla lustigt ut i spegeln där vi dansade på rad, alla fina rosa och så jag knallorange och utstickande. men vet ni, det bjuder jag på.

Nu ska jag surpla klart på min fisksoppa som är så galet god att jag blivit helt beroende. jag är sannerligen ingen kock men ibland får jag faktiskt till det.
sen då? jamen examensarbete för hela slanten. hejja hejja!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar