onsdag 11 januari 2012


Här sitter jag och kniper med ett sprängfullt huvud. håller på att lära mig om hästens spännande innandöme. hehe. ååååhhhh så spännande. åååååååh. hör ni hur intressant det är? Vi har en liten skrutttenta kvar om djur på fredag och sen äre slutt.
Eller det är väl sen det riktiga allvaret börjar kanske med projektarbete och praktik. det är väl egentligen det mitt huvud är sprängfullt av just nu, projektarbetstänkande. jag funderar på nåt om oxytocin och autism men vi får se vad det blir av det hela. i värsta fall blire pannkaka - men det är ju också gott!

1 kommentar:

  1. Åååh! Vad intressant! Skulle jag också vilja kunna, vet jag precis vem jag ska kontakta när jag börjar fundera nästa gång. Kunde jag faktiskt inte ha trott för sisådär 15 år sen, att du skulle bli djur(medicin)expert!

    Alltid lika kul att läsa din blogg!
    Ps. Vad fräsch du är, brun och fin! Kram

    SvaraRadera