lördag 21 januari 2012



Jag tar tillbaka det jag sa...

...om att jag pluggar bra på lördagar. sanningen är att jag tröttnade ganska snabbt och svängde förbi bageriet i stället och köpte med fika och traskade hem till Johanna som fixat te.

Lördags-fika med en enorm dos sockerkoma till efterrätt.


Haha, såhär ser det alltid ut när jag och Johanna ska göra nåt.
Innan vi hugger in på det vi nu ska äta för tillfället måste vi arrangera så att allt ser snygg och mysigt ut och ta sisådär 14 bilder innan vi kan hugga in. det är som en tyst ritual som måste göras, lika naturligt som att vi alltid ska ha nåt gott att tugga på när vi ses.

Tja, såna bloggnördar är vi - men lika barn leker ju bäst har jag hört så vi passar väl rätt bra ihop med vår dokumentera-allt-i-tid-och-otid noja.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar