söndag 22 januari 2012

Den mest otippade kvällen i historien
Vi hade planerat in en lugn kväll med god mat, myskläder och bio. Så när taccosen var uppäten och matkoman ett faktum sjönk vi ner i soffan när tobbens mobil ringde och de hade dykt upp två extrabiljetter till nån slags Gala. Oh my tjusigt värre!
Så under dom 15 minuterna jag hade på mig att göra mig klar på försökte jag göra mig så galafin jag bara kunde d.v.s jag slängde på mig första bästa klänning som var hel och ren, borstade tänderna hysteriskt för att få bort den värsta vitlöksodören, slet i håret för att få nån rätsida och så på med lite mascara. Ta-daaaa. upp och iväg!

Så ja, en kvart senare befann vi oss lite förvirrat på en nyöppnad vrålmodern nattklubb som kryllade av  snygga människor som var uppklädda till tänderna.
Fancy värre!!!
Men med ett öppet sinne intalade jag mig att jag var minst lika piffig och
sen bara skrattade jag hela kvällen igenom, älskar oväntade saker som detta.
Det var Kalmar nöjesnytt som höll i spektaklet
och jag antar att det även var dom som bjöd på all dricka.
Man tackar!
Peter Siepen var kvällens konferencier och delade ut priser till årets bästa frisörsalong, bästa matställe, bästa klädaffär, bästa skoaffär, bästa träningsställe (mitt vann såklart!! - bästa bästa Nordic Club) osv. 
Evelina fick komma upp och ta emot diplom för bästa nattklubb - Palace.

Stolt Evelina!

Ja vad mer ska jag säga, när livebandet gick upp på scenen försvann vi ner på dansgolvet och  stannade hela natten lång. Åh åh åh vilken förbaskat underbar tillställning!
Lyckad kväll är bara förnamnet.

Om ni undrar så har jag ännu inte hittat ut ur lyckobubblan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar