måndag 16 januari 2012


PIIINSAMT


Men åh åh, men ååååh, det är så pinsamt att ta bilder på sig själv publikt. men ändå gör jag det. allt för min kära käääära blogg förstår ni. oj oj.

Jag sitter ihopkurad i min stora halsduk och huttrar här på bibblan medan jag ser små pyttepytte snöflingor dala långsamt ner mot marken (för att där övergå till vätska). burr burr. 

Undrar ni hur intervjun gick idag?
Det gick riktigt bra.
Fast det var egentligen ingen intervju, bara ett snabbt samtal.
Men chefen tyckte att jag gav ett bra intryck och hade härlig energi (?),
måste bero på att jag var uppe med tuppen och yogade imorse, allt för att lugna mina stressade nerver,
och det verkade ju som ett lyckat koncept!


Tack för att ni höll tummarna, för det gjorde ni väl?




1 kommentar:

  1. Kul att höra att det gått bra! :)

    Vart någonstans sökte du?

    SvaraRadera