tisdag 24 januari 2012

Huuu, phu! Jag vaknade precis upp från en dröm där jag satt i möte med en massa läkare som berättade att jag var höggravid och att det var därför min mage var stor som en badboll. "Jahaaa" sa jag, "så det var inte bara gaser och godis då alltså, där ser man". Sen skulle jag gå en kurs för att se om jag var lämplig som förälder eller inte. Vad svaret blev hann jag aldrig drömma klart om, jag vaknade nånstans där mellan blöjbytet och overallracet.
Lika bra det, jag kände väl vartåt det lutade.

Blev ganska så lättad när jag vaknade faktiskt.

Förresten hörrni! Jag tror jag slog nåt slags rekord igår med hela 61 läsare. wow. kanske lika bra att sluta när man är på topp (och innan jag får storhetsvansinne?). hehe.


1 kommentar:

  1. fast du ska inte sluta på riktigt va? :O vad ska jag då göra med mitt liv? haha

    SvaraRadera