lördag 14 januari 2012


DAGS FÖR UPPSATS



hEj hEj! här sitter jag i bibblan och försöker organisera upp de närmsta 10 veckor av mitt liv som kommer bestå av att läsa läsa läsa, leta leta leta och skriva skriva skriva. säker en hel del svordomar och hårslitning också. men än så länge känner jag mig positiv! Jag ser faktiskt lite framemot att lära mig mer om mitt ämne. (påminn mig om det om tre veckor)


Känner mig riktigt aktiv idag, har redan hunnit med både träning, plugg, promenad i solen och dessutom en sväng till apoteket där jag ska göra min praktik och hälsade på. På måndag ska jag dit igen och träffa chefen och prata jobb. det verkar som att Stockholm kanske får vänta på mig tills efter sommaren ändå....kanske...men den som väntar på nåt gott ;)





1 kommentar:

  1. hehehe micha I will remind you, var så säker!! ;) mwohahahaha :P

    duktiga o flitiga micha :D

    SvaraRadera