måndag 3 augusti 2015

SOM ETT TECKEN FRÅN UNIVERSUM

Satt ute på balkongen igårkväll och njöt av att det var söndagskväll och lagom varmt och skönt och att slippa titta på klockan och stressa i säng pga. lång jobbvecka. 
D E N  K ÄN S L A N. 
ljuv.
Läste lite i min bok "Föda utan rädsla" som ska vara så bra och peppande, la ner den och sände ut en liten önskning till universum om att allt ska få gå bra med förlossningen och att vår bebis kommer ut frisk och att vi alla tre får må bra tillsammans. och när jag öppnar ögonen ser jag detta!
En stor och fin regnbåge precis vid min sida.
vilket fint tecken va!

(Att det sekunderna efteråt kom nån slags stormanvind så att glasdörrarna skallrade väljer jag däremot att INTE se som något som helst slags tecken i sammanhanget. he. he?)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar