måndag 3 augusti 2015

SISTA DAGEN 
Dagen kom du alltså tillslut.
Här ser ni en väldigt vemodig och lite gråtig person som drar på smurfdräkten för kanske allra sista gången, det är ju ovisst om företaget ens finns kvar om ett år. inser hur himla mycket jag gillar mitt jobb och kollegorna < 3


Överdriver inte när jag säger att det blev gråtfest delux när jag skulle krama dessa hej då. Tänk att finna så fina vänner på en arbetsplats - så tacksam för det. men det gör ont i hjärtat att tänka att vi inte ska ses varje dag längre. buhuuu.

Hela dagen kändes konstig.
det blev liksom som kortslutning i min hjärna just för att jag inte ens vet om jag kommer att träffa alla igen eller om allt kommer vara nerlagt när jag väl ska börja jobba igen.
 och sen hela den här grejen med att känna att man är duktig och BRA på jobbet, det är lite skrämmande att bli av med det eftersom jag inte har en jäkla aning om utifall jag kommer att bli BRA som mamma? det är ju liksom nånting heeeeeelt nytt och skrämmande och OKÄNT som väntar nu.



En mammaledig person! (som ej kan hantera en selfie-stick tydligen)

Men ändå, det känns för himla skönt.
bara att slippa trängas och knuffas med magen genom hela kollektivtrafiken varenda dag fram och tillbaka känns som en *välsignelse* 


Firade in ledigheten kvällen lång med dom bästa jag vet!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar