tisdag 18 augusti 2015

IDAG PÅ MORGONPROMENADEN:

- "Du kan väl ta en fin bild på mig och magen med den här utsikten? 
Syns magen när jag står såhär?"

Alltså hahahahahahhaahahhaa.
Självinsikt = 0 eller vad?
Hela jag ÄR en enda stor mage.
Så. Himla. Stor.
Men i min hjärna ser jag tydligen ut som för ett år sen i samma klänning:




Att duscha och smörja in sig är ju numera ett dagligt jympapass som typ gör mig svettigare än innan själva rengöringsprocessen,
lägg då till att jag idag RAKADE benen + "målade" (tog ett djuuuupt andetag, böjde mig mödosamt och sträckte mig till max för att nå och kunna DUTTA) tånaglarna.
Alltså jag är så slut och varm nu så ni anar inte.
Tobben har placerat en pall till mig i duschen att sitta på för att minska känslan av att ha sprungit ett maraton efter varje dusch något.

Ja jösses, börjar nog inse nu att jag är rätt jäkla stor och otymplig, speciellt varje gång jag passerar ett skyltfönster om inte annat hehe. men det är väl så dags nu,
38 dagar kvar idag och 9:e månaden på lördag!
Idag åker vi till Växjö i några dagar så se till att håll i dig för kung och fosterland och stanna i magen nu lilla Vildis.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar