fredag 28 augusti 2015

REKAR LITE.....

Här var jag och Tobb i veckan tillsammans med andra gravidisar på rundvisning av en urgullig barnmorska. Wow, vilket ställe. allt kändes precis så bra som jag hade hoppats, faktiskt bättre. är extra "peppad" på badet och lianen i taket och dom avslappnande ljudfilerna, får väl se om peppen håller i sig när det väl är dags eller om jag då bara vill hånskratta mitt nuvarande jag rakt upp i ansiktet.

Det blev så verkligt när vi gick där i korridoren och fick se en barnmorska komma dragande på den välberömda fikabrickan som skulle in till en ny familj. herre jäklar, snart är det verkligen vi.
och utanför ingången stog stolta nyblivna föräldrar med sina små nykläckta och väntade på skjuts hem :´) så himla fint.

Kände mig så lugn när vi gick därifrån, tänk, det är förhoppningsvis här vi ska få möta vår lilla mini-unge för allra första gången.
Nästa gång är det på riktigt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar