lördag 23 maj 2015

VECKA 23 
(OCH OBS OBS VARNING FÖR NAKEN MAGE)


*TA-daaaaaa*
här ser ni en mycket naken prakt-mage i vecka 23!
vilket betyder sista veckan i månad 5.
hallå vart tar tiden vägen?

Det är så konstigt hur jag både vill stoppa tiden och alltid-alltid vara och känna precis som jag gör nu samtidigt som jag bara vill ha september och få börja nya livet med Lill-Vildan < 3
Den här veckan är verkligen en milstolpe eftersom det från och med idag är förlossningen vi ska kontakta och inte gynakuten som innan om något skulle hända eftersom det finns en liten liten chans att hon nu skulle klara sig även utanför min mage *jippiii* 
*men stanna för guds skull där inne till september ändå är du snäll*

Nu är hon 27 cm lång och väger drygt ett halvt kilo, alltså lika mycket som denna:



Det skrivs mycket i apparna om att hörseln blir bättre och bättre så imorse körde jag lite musikterapi för henne. Känns tryggt att Håkan verkar gå hem även hos detta lilla liv (som om hon har nåt val med denna mamma...hehe). Hon reagerar också när man pratar med henne, speciellt när tobben gör det brukar hon vakna till och börja buffa runt.
Det är väl mer intressant än att höra min röst dagarna i enda kan jag tänka mig.

Annars kör jag på med mina promenader och små styrkepass för jag tänker att kroppen förhoppningsvis kanske kommer tacka mig framåt slutet...? och skona mig från alltför mycket ryggont och åkommor...?
hoppas lite lätt på det i allafall...? men det är ju sånt där som kan slå tillbaka om man säger det högt. woops.

Nu ska jag och magen cykla iväg i solen i allafall och bli bjudna på ännu en grillbuffé denna helg :-))))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar