söndag 3 maj 2015

MÅ-BRA-KICK AV DESSA TRE

Dom här tre har jag hängt med idag, mysigaste lilla familjen i stan. Det är så fint att se dom tillsammans och hur självklart det känns att det ska vara just dom. Lill-Tyran blev hela 3 månader idag och firade med att sova i vagnen när vi gick längs med vattnet i solen och vaknade lagom tills det vankades lunch. Vi hittade ett mysigt EKO-café längs med vattnet med supergoda sallader och dom kanske godaste bullarna jag någonsin smakat. 
Det är så konstigt att tänka att snart sitter jag också med en sån liten bebis i knät och nästa sommar kanske vi sitter på samma plats igen med varsin liten tjej som tultar (kryper) runt i gräset. så himla häftigt! och roligt att dom föds samma årgång. 
Som Joel sa, moppe 2030. 

När vi gick tillbaka fick jag dra vagnen hela vägen och det var så himla roligt?! Var först lite nojig för alla rötter och backar men det släppte och jag kände mig bara så stolt mot alla vi mötte.
En riktig må-bra-dag helt enkelt :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar