torsdag 21 maj 2015


Jag tänkte bryta av alla dessa magbilder med en bild på denna fina, från semestern. Känns konstigt att vi satt såhär för en vecka sen, tycker tiden går så himla fort nu! Det trodde jag aldrig att jag skulle säga när vi befann oss i snigel-februari.
Jag har en liten fundering. Kan alla gravidhormoner göra en person (typ mig) ännu kär-are i sin partner (typ tobb) undrar jag? jag vill liksom klättra upp och sitta som en liten apa på hans rygg typ helahelahela tiden?
alternativt hänga efter i ett snöre från hans ficka vart än han går. jag saknar honom liksom när vi inte befinner oss i samma rum?
 //MVH klängerapan_86


Nåja. idag har jag och magen kört vårt sista gravidyogapass för den här kursen och idag övade vi bland annat förlossningsandning (?) vilket känns gaaaaaaalet långt fram och ganska så väldigt mycket för avlägset för att jag skulle kunna ta till mig det helt och hållet. 
Hoppas nu på att hitta nån yogakurs att gå under sommaren också eftersom yoga ju är bland det bästa som finns enligt mig. och för att mitt framtida jag om cirka 4 månader kommer att tacka mig om jag lyckas få kläm på den där andningen tills dess. 

Efteråt "lyckades" i allafall partnern som nämnts ovan "övertala" mig om att äta pizza till middag. man bara visst, okejdåå.
hehe. 

Imorgon är det långfredag (obs, inte påsk utan lång som i antal jobbtimmar) och sen afterwork med jobbet *tjohoooo* *packar ner tändstickor för att hålla upp ögonen med*





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar