söndag 31 maj 2015

MIN BÄSTIS OCH JAG

Vilken mysig helg! När regnet öste ner satt vi inne och mös och drack te och pratade i timmar om livet och framtiden och bakåttiden med för den delen och klämde på bebiskläder och förundrades över det som rör sig inne i min mage. Sen gjorde vi egen pizza, tände ljus och somnade till sist i varsin ende av soffan och när jag vaknade till vid 3 fick jag nåt tokryck och började duscha och bädda rent innan jag väckte Lajchen och sa att det nog var dags att gå och lägga sig på riktigt.

Min fina bästa Lisa, det är så fint att ha en vän som henne, en som har känt en så länge och som man gått igenom så mycket med. nästan som en förlängning av sig själv på nåt sätt. vi har ju liksom både bott och rest och jobbat och gråtit och skrattat och druckit för mycket och varit galna och blivit hjärtekrossade och gjort upp stora drömmar ihop och alltid alltid funnits där för varandra sen dom där åren när livet liksom tog fart på riktigt. 
Du och jag Lajchen, forever and ever < 3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar