lördag 23 maj 2015

FREDAG FREDAG HÄRLIG HÄRLIG FREDAG


Känns som att alla på jobbet vaknat på rätt sida igår och var på riktigt fredags-peppigt humör. så även jag! Pigg som en lärka (det är inte varje dag kan jag lova) ringde jag läkare på rekordfart och bockade av ärende på ärende. Kan hända att all prinsesstårta hjälpte till att hålla humöret och energin uppe hehe.
Finaste Nahrainisen fyllde 30 vilket spädde på kalasstämningen!
Och på kvällen hägrade afterwork ute på bryggan!





Vädret kunde väl ha varit lite bättre (saknade min vinterjacka...) men annars var det så himla mysigt. Det är sån lyx att jobba med skärgårdsutsikt! och så underbara kollegor! Tänka att jag bara har 10 veckor kvar att jobba nu innan semester och mammaledighet, känns så himla skumt, kommer sakna alla!
vi skrattade och mös under min stora filt och jag kände mig alldeles bubblig och var tvungen att tänka efter om det var cola eller vin jag beställt i baren. Juste vi hade utebar! och musik! hamnade vid högtalarna så det blev ett himla disko i magen :-)
Två kockar stog och grillade till oss och på gräsmattan spelade folk kubb och några fiskade från bryggan och andra bildade dansgolv vid baren. 
Tycker vi borde införa en stående ute-afterwork varje fredag hela sommaren. bästa grejen ju.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar