söndag 13 maj 2012

VÄXJÖHELG
Bjuder på en bild föreställande mig och Jenny på helgens 100 års kalas (25+25+25+25). Det var trerätters, vin, lekar, dans och sen utgång med ännu mer dans. Har minnesbilder av att jag står mitt på dansgolvet och dansar hiphopdans med full inlevelse och inbillar mig att jag ser gangsteraktig ut? och på vägen hem fick jag nån slags tramsflams-attack och skrattade åt precis allt och kunde verkligen inte sluta, knäppade mig och psykade dom andra stackarna med mina "skämt". Kvällen slutade på en statiolmack där jag tillfredsställde mitt plötsliga sug efter pulvermos?

vilken kväll. VILKEN kväll :)

I fredags var vi hemma hos Tobbens mamma ute på landet och mös, jag trivs verkligen så himla bra där. Känns hemma på nåt sätt och som en andra familj. harmoniskt och avslappnat.



Haha, apropå avslappnat.Vissa av oss var tröttare än andra idag i bilen hem.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar