fredag 25 maj 2012

NU MÅR ALLT KROPP OCH SJÄL GOTT
Äntligen äntligen ÄNTLIGEN fredag, det kan inte nog understrykas hur jävla mycket jag längtat efter denna helg. Min allra sista nånsin som student! När man går instängd hela dagarna bakom tjocka väggar utan ett fönster så långt ögat når vill man inget hellre än vara ute och luftas när man väl blir ledig.
Därför var det hallelluljamoment big time när jag kom ut och möttes av ljumna vindar som fläktade genom håret. Ahhhh fredag!

Vi hade stort ståhej med ballonger och tårta och kaffe och massa finfina erbjudanden på jobbet idag och gratis är ju gott som vi alla vet så flocken runt tårtabordet var som en skock flugor kring koskit mest hela dagen.
Ett tag liknade det mer ett stort kafferep än ett apotek.
Jösses amalia, det är ju kul när det händer nåt men nu är det jag som checkar ut och roar mig på annat sätt,
med en cider i gröngräset och en rykande grill i kvällssolen tex.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar