lördag 26 maj 2012

 HÖJDEN AV OTUR HEJ HEJ
Man blir ju bara bitter nåt så jävulskt när det varit 20+ hela veckan och när man själv äntligen får en dag off så vaknar man till regn?!!! Det var ju inte så det skulle bli. Jag skulle ju ligga och steka vid havet nu och få en snygg bränna till examen så att min hud slipper matcha klänningen allt för väl.
Var på riktigt nära att börja böla imorse när Tobb gick upp vid 6 och det första jag gjorde var att kolla ut och se tjocka vita moln fylla hela himlavalvet. "Det hinner säkert dra förbi, sov några timmar till så är det nog sol när du vaknar" försökte Tobben lugna mig.
Men icke.

Försöker trots allt hålla till godo och lura mig själv för fulla muggar här hemma, studsar runt till sommarmusik i dom sommrigaste kläderna jag lyckades rota fram. hehe. Tur att det inte ligger för mig att vara bitter eller så. ehe. ehe. hmm.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar