torsdag 10 maj 2012

SUPERWOMAN
Herre min ge vad jag har varit trevlig idag ska ni veta, smajlat upp mig för kunderna och levererat recept på löpande band. det är inte klokt. och när gallret fälldes ner och kvällsmöte nr 2 denna vecka tog fart så försökte jag verkligen spärra upp ögonen och se pigg och intresserad ut över hur vi kan sälja ännu mer och bättre. jomenvisst. 
Puh. hu. äntligen när jag kom ut i det brakande regnet efter 12 timmars inspärrning fick jag lägga av den största jäsp som nånsin jäspats och som legat och tryckt hela dagen. håhå. och nu kan jag inte sluta. Men trots att jag fick cykla hem i spöregn och känner mig som en urvriden förbrukad trasa så är det FREDAG IMORGON och jag tänker att helgen kommer få väga upp för allt kämpande, långa dagar och sena möten flera gånger om.
Jag och Tobb tar nämligen en roadtrip till Växjö för både mys och festligheter och det ska bli så skönt att komma iväg lite.
Förresten blir man ju varm inombords när man möts av en sån här lapp när man kommer hem, för vad kan göra underverk för en trött själ om inte lite MAT? nej, jag menar det.


Puss och kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar