onsdag 30 maj 2012

DROTTNING MARGARETA-LOPPET DÅRÅ

I made it! Jag tog mig runt hela loppet på 5 km utan att stanna vilket var mitt mål, så lite har nog mina springrutter gett resultat ändå. Älskar såna här lopp, mitt adrenalin pumpade för fullt när dom räknade ner sekunderna till start, och folk trängdes och svettades och pustade tillsammans. Längs med hela vägen stog folk och hejade på och fikade, några skålade i vin och på ett ställe stog ett band och spelade. himla festligt.
Efteråt fick man picnic i gröngräset och jag fick en liten vibb av festivalfeeling. minus braig musik. och alkohol.

Är så himla uppe i varv nu över allt som ska hinna köpas och planeras och fixas innan fredagen att jag mest springer runt som en orolig höna här i hemmet och ryckt i grejer utan att få nånting gjort. Tobben har försökt lugna mig och tagit på sig att handla allt så att jag kan koncentrera mig på det viktiga, HITTA KLÄNNING blanda bål och fixa bubbel.
Känns som en bra deal :-)


1 kommentar:

  1. Fick du någon medalj? :)

    Kul att de arrangerar sånt där kring Kalmar!

    SvaraRadera