söndag 27 maj 2012

KÄRLEK

Igår rultade jag hem mitt i natten och kröp ner bredvid en sovande Tobb så tyst jag bara kunde.
Det var en himla aktivitet och snurr i hjärnan min så jag hann grubbla och tänka och fundera en stund innan jag somnade som en sten. Jag låg och tänkte lite på det här med kärleken. hur lyckligt lottad jag är. hur den där kärlekskänslan bara växer och växer och hur lycklig han gör mig varje dag. den här Tobbelobben.
Blir alltid så känslosam när jag tänker på det. att just jag skulle få det bästa liksom.

När Tobben slutat jobbet och jag duschat av mig solkrämen gick vi ut i solen igen, åt middag på uteservering och låtsades att vi var utomlands i en främmande stad, köpte glass till efterrätt och gick ner till hamnen och tittade på båtar. Fy fasen vad vädret gör underverk för själen och dagar som denna är livet bara, ja livet.

Ahh. nu återstår bara en sak av denna helg, att mysa ner i soffan med en påse chips och ladda för en sista praktikvecka och EXAMEN!!! *lycklig*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar