torsdag 24 maj 2012

SOMMAR


Nu har verkligen sommaren kommit med full kraft! Jag känner mig bara så himla glad, så fort tröttheten och bitterheten tränger sig på på praktiken så tänker jag på att snart, snart, snart tar jag examen. Det pirrar bara jag tänker på det. Snart snart kommer belöningen för allt pluggande och kämpande med tentaångest och jag är klar. snart är dagen kommen.
:D

Igår tog jag och Johanna en liten after work i hamnen och pratade minnen och framtid. Har lite samma känsla som inför studenten, att en helt ny värld öppnar sig och att man kliver in i nästa spännande fas i livet. Det känns både sorgligt och nostalgiskt men samtidigt för himla bra.
Nej nu ska jag surpla i mig min smoothie och cykla iväg i solen, hoppas att vädret och värmen håller i sig till helgen för då planerar jag att få en lite med färgad kropp.

Ha en bra torsdag vänner!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar