lördag 19 november 2011



U.T.T.R.Å.K.A.D



Jag beskonar er från mig själv idag, ni får istället se stället jag spenderar nästan alla mina vakna timmar på. den här stolen. Jag är så galet uttråkad. understimulerad. jag sitter och stirrar på datorn och borde plugga, borde skriva, borde trycka in läkemedelsmekanismer i hjärnan, borde läsa alla böcker jag köpt för dyra pengar, borde göra nånting vettigt! borde borde borde.

I stället sitter jag apatisk och undrar vad som hände med allt. alla människor man kände, allt roligt man gjorde. Kalmar känns så tomt. alla flyr så fort dom får chansen, och jag förstår dom.
jag saknar mina vänner. jättemycket. saknar att känna gemenskapen. saknar att skratta sådär från magen. saknar att inte känna mig som den tråkigaste och mest tillknäppta personen på denna jord.

Jag var och tränade imorse (vilket är mitt enda nöje numera) och kom hem och stirrade på stolen och datorn och kände bara att NEEEEJ inte ÄNNU en dag i ensamhet i den jäkla stolen, jag orkar inte mer.

Tobbe ropade till mig innan han gick att om jag får väldigt tråkigt kan jag ju alltid rensa avloppet. det är snart ett alternativ. har man nått botten då, när det roligaste man kan hitta på en lördag är att rensa avloppet?

Oj vilket bittert inlägg.
Nej, det här måste jag göra något åt, ska böla av mig all självömkan och sen försöka rycka upp mig och ta nya tag.

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar