måndag 14 november 2011


Mamma jag älskar dig till stjärnorna och tillbaka.



Dagen började så fort staden vaknade till liv i lördags med en rejäl shoppingtur. Vi krigade mot klockan och trängde oss in i så många omklädningsrum vi bara hann på kortast möjliga tid.
När magarna började pocka på uppmärksamhet och kurra ljudligt tog vi rulltrappan upp till utsikten som inte går av för hackor. Där satt vi och såg ut över stan med varsin fet räkmacka och cider. Nedanför oss försigick "alla brustna hjärtans dag" och jag var snabb med kameran när alla hundratals vita ballonger släpptes upp mot den klarblåa himlen.


Efter ytterligare lite hysterisk shopping, värmevallningar till tusen och många skrattattacker köpte vi lite energipåfyllning på Seven11 (thanks heaven, seven eleven) och begav oss för att checka in på hotell Royal Viking. Vi slängde oss i varsin stor säng, skålade i champagne och kände oss som två Hollywood-fruar. Vet ni sen då? jo, sen vandrade vi till östermalm och Spaparadiset.
Så jäkla mysigt ställe. ni vet sådär harmoniskt att man bara vill krypa ihop i en liten hög och somna.
Vilket vi nästan gjorde, fast på varsin skön massagesäng med massa varma filtar, krämer och massage utan dess like.



Jag bara njöt och lyxen kändes total. min fina härliga mamma, vad glad jag är att vi fick göra det här tillsammans.


Sen var det bara hem och prova kvällens outfit och piffa till oss för en trerätters på restaurangen mittemot. det slank ner lätt efter dagens hålligång. vilken underbar helg, bästa sällskapet och allt blev så lyckat. det här ska jag leva på länge.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar