torsdag 24 november 2011



Atti och Johanna tipsade mig om att skicka "Vem är Michaela Andersson i Kalmar?" i ett sms till 118800. vi är så himla effektiva såhär timmarna innan tenta liksom (och jag tyckte att det verkade vara ett ganska smidigt sätt att få svar på vem jag egentligen är).


"Michaela är den där tjejen som vi aldrig riktigt kan få grepp om. Inte kan hon det själv heller för den delen. Hennes envisa humör kan få henne att framstå som en åsna medans hennes intellekt och utstrålning får henne att likna en spirituell ledare! Hon tillbringar dagarna med att lyssna på sin inre röst och kvinnliga intuition, även fast detta kan vara lite för tidskrävande ibland!"

Hahaha. tycker det stämde ganska bra, det där med att lista ut vem man är och vad man vill är sannerligen tidskrävande. undra om jag kan skylla på det om jag kuggar tentan imorn?


1 kommentar:

  1. haha jag tycker att det var riktigt BRA! inte sådär ytligt som mitt x) haha
    du framställdes som en intressant person o jag framställdes som en mediakåt person x)
    lurve it ;)

    SvaraRadera