tisdag 22 november 2011


FRÄSCH TJEJ


Jag är precis så ofräsh och nergången som jag ser ut ska jag tala om. sådär som man bara känner sig när man är mitt i en tentavecka och knappt lämnar hemmets fyra väggar (eller ens sängen för den delen). Jag riktigt känner hur min kropp förtvinar och blodpropparna gosar ihop sig i benen precis i detta ögonblick. min motion idag har varit stegen mellan sängen och skrivbordet, hela tiden utan att släppa blicken från dataskärmen.
Blää.
Jag känner mig som en skumbanan. typ. lika seg men tyvärr inte lika väldoftande.

Nej, om man skulle knyta på sig skorna och ta ett varv runt stan kanske, unna min trötta hjärna lite syre innan det är dags att krypa till kojs och drömma om apolipoproteiner och hjärtmediciner?


Ser jag inte lite grön ut förresten? Är det kanske faktiskt så att jag håller på att ruttna bort på riktigt? det känns ju onekligen så.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar