söndag 20 november 2011


GODMORGON!


Jag har sovit som en gud inatt! Tänk vad lite sömn kan göra. Tobbe är helt öm i axeln idag för att jag promt skulle ligga på honom och sova, stackarn.
Nu sitter jag uppkrupen i sängen och äter en sen frulle efter en skön morgonpromenad bort till Stensö. Kommer nog bli en lugn söndag och förhoppningsvis lyckas jag beta av lite plugg också.

Min fina Johanna lämnade hund och mamma hemma igårkväll för att komma hit och muntra upp mig, vilket jag är väldigt tacksam för. Vi satt och deppade ikapp i soffan med varsin stor temugg och åt choklad som hon hade med sig. Det slutade med att vi, efter mycket bitterhet, garvade åt eländet och kom fram till att vi ju faktiskt har varandra.

Jag kommer gråta floder den dagen vi måste skiljas åt, men det är jag i ett nötskal de, jag klagar och klagar och inser först senare att jag faktiskt hade det ganska bra ändå.
Nåja, sån är jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar