onsdag 23 november 2011


Jag är helt upp och ner. var nyss på min sista kursintroduktion nånsin. NÅNSIN! det är en ganska lång tid det. vi har bara matats på med nya grejer och betat av kurs efter kurs och inte riktigt sett nåt slut på det hela. förrän nu. känns lite snopet på nåt vis.


tänk alla långa timmar man suttit här med
huvudet i händerna och suckat...



på vägen hem såg jag allt jag missat under min isolering.
Det har ju för tusan blivit jul i vår lilla stad!
Tvärs över gatorna hänger stjärnor och överallt fladdrar ljus i vinden.


Magen kurrade så fruktansvärt när jag närmade mig hem och inte blev det bättre när jag tänkte på vårt uttömda kylskåp som väntade. men plötsligt bara händer det.
Nästan precis utanför porten stog en kille och delade ut yoggi.
som en skänk från ovan liksom!

Ibland krävs det inte mycket för att man ska bli sådär hög på livet igen. så nu sitter jag och äter yoggi och känner mig på tok för speedad av allt som snurrar i skallen för att plugga. ska nog rocka loss lite här hemma innan jag försöker komma i komaplugg-läge igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar