tisdag 1 november 2011

AH GAH GAAAH AHHHH!!!

Jag håller på att falla samman, kom just hem från världens längsta dag i skolan, jag trodde på riktigt aldrig att det skulle ta slut. Trött, arg, hungrig, frustrerad toppat med en fet mängd stress på det. Vem fan schemalägger lektioner till klockan 19 på kvällen dagen innan en tenta som skrivs tidigt imorgonbitti, ja om 12 timmar rättare bestämt. AAAAAAAAH! och sen lektion efter det till sena kvällen imorgon igen, och sen efter det är det bara raka vägen hem och skriva hemtenta som ska in på fredag. dubbel aaaaaaaaaaah!!!

Suck. jag vill bara sova. sisådär 100 år skulle sitta fint. lär inte bli mycket av den varan inatt heller dock.

Nu alldeles påväg hem från skolan hände något så himla konstigt.

Jag går i mina egna ilskna, stressade tankar och så plötsligt i mörkret, från ingenstans hoppar ett monster fram och vrålar "GRRRAAAAAA!" från ingenstans. alltså jag har nog aldrig blivit så skrämd i hela mitt liv. AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHIIIIIIIIIIIIIIIIII! kontrade jag med värsta dödsångestvrålet rakt ut. VEM FAN ÄR DU?!?!??!?!









Moahahahha var allt jag fick till svar innan monstret kilade över till andra sidan gatan där hans två kompisar stog och fullkomligt vek sig av skratt. Fortfarande helt förskräckt och med ett hårt bankande hjärta i bröstet och adrenalin som rusade i vartenda kärl skrek jag efter honom GUUUUUD VAD DU SKRÄMS, TÄNK OM JAG DÖTT!!!!!!

Fy fan alltså, alltid jag och dessa konstiga saker som jag ska råka ut för. fattas väl bara att hans kompisar filmade hela scenen och lägger upp på youtube imorn.


snälla nån, hur ska detta gå?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar