måndag 7 september 2015

TACK TACK TACK VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER *AAAAH*








I lördags plingade det på dörren och in stormade dom finaste vännerna jag vet med ballonger, serpentiner, tutor, tårta, bubbel och FIKA i määääängder dukades upp. 
Så himla mysigt fixat.
Kände mig helt rörd av all uppvaktning och är så tacksam över var och en av dessa guldklimpar till vänner. Ni är bäst!
Fick visa upp allt jag fixat till Lillan och blev överöst med paket. och så fick alla fylla i lappar och gissa på födelsedatum, vikt, längd, hårfärg mm och skriva en liten hälsning till mig som sen lades i ett kuvert som jag får öppna och läsa när Vildis är född < 3

Håhåjaja, den här dagen kan jag leva länge på. Tack igen finaste finaste ni; Elvi, Becci, Elina och Tyris, Johannisen, Lindis, Thäresen och Lemis (som är beräknad att föda 5 små dagar efter mig).
Känns fint att den här lilla bebin kommer ha så många fina människor kring sig.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar