torsdag 10 september 2015

SÅ FASCINERAD

Vaknade innan 5 i morse och kände mig pigg. låg och kände på dom små buffarna i magen och njöt, gud vad jag kommer sakna att ha en bebis i magen. det ÄR så...*ja jag vet att jag tjatar* men COOLT. förhoppningsvis kommer ju känslan av att ha en bebis på UTSIDAN inte heller gå av för hackor men jag känner liksom att tiden går så snabbt och att jag måste hinna ta "farväl" av magen nu dom här veckorna.
Idag är det 15 dagar tills hon är beräknad och fortfarande tycker jag att dagarna går förjäklasnabbt, kanske snabbast hittills. det bara rasslar på! från att ha haft nedräkning på typ 8 månader så är vi nu nere på DAGAR. 
jag kan inte fatta. hallå, när fattar man?!

Var tvungen att googla upp den här bilden för att se hur hon egentligen får plats där inne och ja, wow. det är verkligen sådär jag känner det; rumpa och fötter högt upp vid revbenen, knän och armbågar på mitten av magen och så något som skulle kunna vara ett huvud som stöter i där nere.
Tänk om hon faktiskt sitter ihop sådär perfekt när hon kommer ut?!
Har hon öron liksom? och en sån liten mini-näsa?
Jag kommer vara så imponerad. hoppas hoppas att du är frisk och kry och har byggts ihop ordentligt där inne min lilla busiga tokunge < 3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar