fredag 11 september 2015

EN BLANDNING AV DESSA TVÅ?

Min älskade Wolli, längtar så efter han nu när han jobbar. har fått nån sån superstark känsla av att hålla "flocken" samlad. vill helst ha honom inom en armslängds avstånd hela tiden. magen räknas väl också in i flocken, men den är ju liksom med automatiskt.

Jag försöker få fram nån bild i huvudet av hur jag tror att vår dotter kommer se ut men jag kan för allt i världens inte förstå hur en korsning av dessa två kan tänkas se ut?
Ju mer jag tittar på denna bild desto mer känner jag att hon kan se ut typ hur om helst haha.
Jag tror och hoppas i allafall att hon får mycket av tobbens gener och blir en liten mini-kopia av honom med klotögon och gyllene hud < 3 finare kan jag inte tänka mig < 3 < 3 < 3 
snart vet vi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar